Ce este "La Plăcinte"?
"La Plăcinte” este o marcă comercială din Republica Moldova, apărută în anul 1999, care din primii ani de existenţă, a devenit lider pe piaţa naţională şi s-a plasat în rîndurile companiilor cu dinamică de dezvoltare înaltă.
Succesul reţelei "La Plăcinte” se datorează procesului de selectare calitativă a produselor şi de realizarea competentă a conţinutului meniului. Toate bucatele au un gust inedit, secretul căruia constă în procesul de preparare a acestora. Reţeaua «Andy’s Pizza» a devenit nu doar o companie prosperă ci şi un simbol al calităţii.
Design-ul restaurantelor este conceput în aşa fel ca să creeze o atmosferă modernă, caldă, confortabila şi în acelaşi timp să întruchipeze eleganţa "oraşului mare”. "La Plăcinte”- este un loc ideal pentru întîlniri de afaceri şi întrevederi cu prietenii, pentru odihna familiilor cu copii şi pentru conversaţii sentimentale, este alegerea tuturor virstelor.
La achiziţionarea franchising, veţi primi:
- Schema de afaceri - model.
- Dreptul de a reprezenta marca comercială pe un anumit teritoriu..
- Meniul şi tehnologia preparării bucatelor.
- Furnizarea de produse semifabricate din complexul de producere.
- Design-ul şi decorul interiorului şi exteriorului, caracteristic stilului mărcii comerciale.
- Suport tehnic în dezvoltarea afacerii.
7 PASI PENTRU A DESCHIDE RESTAURANTUL DVS
- Familiarizarea cu "La Plăcinte". Completarea anchetei a potenţialului Franchisee. Studierea ofertei de franchising.
- Semnarea contractului de concesiune comercială. Coordonarea condiţiilor de activitate. Achitarea taxelor pentru franchising.
- Elaborarea Design-proiectului. Colaborarea cu design-erul restaurantului. Prezentarea planului detaliat al listei utilajului.
- Executarea lucrărilor prealabile. Executarea lucrărilor de reparaţie şi instalare. Apobarea meniului, furnizorilor şi a preţurilor provizorii.
- Instruirea personalului. Curs de instruire a personalului (cu o durată de 2 săptămîni) în domeniul standardelor de deservire a clienţilor, UP-SELLING, tehnologiei de preparare a bucatelor şi altor procese operaţionale.
- Dezvoltarea programului de marketing. Realizarea PR-ului şi a promoţiilor. Crearea şi imprimarea materialelor de marketing.
- Deschiderea unui restaurant. Deschiderea se realizează cu susţinerea specialiştilor "La Plăcinte”.
FRANCHISING IN CIFRE
TIP A |
TIP B |
TIP C |
|
Spaţiul localului
|
200-250 |
250-400 |
>400 |
Investiţii €(aproximativ) |
232 000 | 255 000 | 292 000 |
Royalty, % din vînzări |
7 | 7 | 7 |
Numărul total de personal |
27 | 36 | 45 |